Friday, June 21, 2013

Pikachu

Copy the following code into your <HEAD></HEAD> tags.

<!-- TWO STEPS TO INSTALL POKEMON:

  
1.  Copy the coding into the HEAD of your HTML document
  2.  Add the last code into the BODY of your HTML document  
-->


<
SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- 
Original:  Paul (Poke_Paul@hotmail.com) -->
<!-- 
Web Site:  http://www.angelfire.com/ak3/MewHiddenLair -->

<!-- Begin
now
=new Date;x=now.getTime() %32768;
function 
Random(min,max) {x=(1103515245*x+12345) % 32768;
return 
Math.floor(x*(max-min+1)/32768+min);
}
var 
num = new Array;num[0] = -1;num[1] = 1;
var 
ctrsmit = new Array;ctrsmit[0] = '<|x_x|>';ctrsmit[1] = '<|!_!|>';
var 
0will2live 0;
function 
livewill(j) {+= j;
if (
== 0tLiphe();
if (
6stat(mood[3]);
if (
oldstats == mood[3] && >= 6stat(mood[0]);
if (
alive == true) {barzies(i);
   }
}
var 
bars='';
function 
barzies(num) {bars='';
for (var 
i=0;i!=num;i++) bars += '�';document.ctrform.will.value bars;
}
var 
mood = new Array;mood[0] = 'Happy';mood[1] = 'Mad';mood[2] = 'Ticked-Off';mood[3] = 'Suicidal';mood[4] = 'Elated';
var 
Stat = new Array;Stat[0] = 'Alive';Stat[1] = 'Pokeball cleaned';Stat[2] = 'Pokeball not messy';Stat[3] = 'In pain';Stat[4] = 'Dead';Stat[5] = 'Infected!';Stat[6] = 'Disinfected!';Stat[7] = 'Not infected';Stat[8] = 'Drooling';
var 
alive falseaniIDstatIDmoodIDliveIDcrapIDsickIDillIDnormguy '<(^_^)>';
function 
gLiphe() {normguy '<(^_^)>';stat('Catching...');livewill(15);statID setTimeout("stat(Stat[0])",3500);setTimeout("alive = true",3500);Animate(false,'(-o-)');aniID setTimeout("Animate(false,'<(o_o)>')",2500);aniID setTimeout("Animate(false,'(O_o)>')",3500);aniID setTimeout("Animate(false,'<(o_o)>')",4300);aniID setTimeout("Animate(false,'<(o_O)')",4500);aniID setTimeout("Animate(false,'<(o_o)>')",5300);aniID setTimeout("Animate(false,'(O_o)>')",5500);aniID setTimeout("Animate(false,normguy)",6500);livewill(15);setTimeout("independence()",6501)
}
function 
ID(dep) {clearTimeout(aniID);clearTimeout(statID);clearTimeout(liveID);clearTimeout(crapID);
if (
dep == trueclearTimeout(independ);
}
var 
f'          ';
function 
Animate(auto,ctrex) {
if (
auto == falsectrex;
if (
auto == truespacey.substring(0,Pos());document.ctrform.ctr.value ctrex poopie();
}
var 
indIDindepend;
function 
independence() {independ setTimeout("Animate(true,f)",400);independ setTimeout("Animate(true,f)",1200);independ setTimeout("Animate(true,f)",2000);independ setTimeout("Animate(true,f)",2800);independ setTimeout("Animate(true,f)",3600);indID setTimeout("independence()",4000);
}
var 
spacey '                            'k10;
function 
Pos() {Random(0,1)
if (
== 0) {
if (
t.length 22) return l++;
else if (
t.length >= 22Pos()
}
if (
== 1) {
if (
t.length 0) return l--;
else if (
t.length == 0) return l++;
   }
}
var 
poop false;
function 
poopie() {
if (
poop == true) return " <<poo>> ";
else return 
'';
}
function 
eatpoop() {
if (
poop == false) {document.ctrform.phood.selectedIndex 0;stat(Stat[2]);
}
if (
poop == true) {ID(true);eatpoopie();
   }
}
function 
eatpoopie() {poop false;eat(false,'<<poo>>');aniID setTimeout("Animate(false,'<(¯o>)>')",750);
if (
sick == falsesetTimeout("befect()",4000);
}
var 
pasto,healthy,eaty='<(¯o¯)>',eati='<(¯-¯)>',eaty2;
function 
eat(health,pasti) {healthy health;pasto pasti;
if (
sick == true) {eaty '<(¡o¡)>';eaty2 '<(¡o)>';eati '<(¡-¡)>';
}
else {
eaty '<(¯o¯)>';eaty2 '<(¯o)>';eati '<(¯-¯)>';
}
Animate(false,eati +'  'pasto);aniID setTimeout("Animate(false,eaty +'  '+ pasto)",150);aniID setTimeout("Animate(false,eaty +' '+ pasto)",300);aniID setTimeout("Animate(false,eaty + pasto)",450);aniID setTimeout("Animate(false,eaty2+ pasto)",600);setTimeout("phood(healthy)",650);
}
function 
pheed(antipasto) {
if (
antipasto == 0eat(true,'>o<');
else if (
antipasto == 1eat(true,'ð');
else if (
antipasto == 2eatpoop();
}
function 
takeone() {ID(true);Animate(false,'<(¯=¯)>');aniID setTimeout("Animate(false,'<(>_<)>')",500);aniID setTimeout("Animate(false,'<(¯=¯)>')",1300);aniID setTimeout("Animate(false,'<(>_<)>')",2600);aniID setTimeout("Animate(false,normguy)",4800);setTimeout("infekt()",4799);setTimeout("poop = true",4799);full 0;
}
function 
cleancage() {
if (
poop == falsestat(Stat[2]);
if (
poop == true) {poop false;Animate(false,normguy);stat(Stat[1]);clearTimeout(sickID);ickcount 0;
   }
}
function 
tLiphe() {normguy '<(×_×)>';poop false;clearTimeout(sickID);clearTimeout(illID);clearTimeout(indID);ID(true);sick false;full 0;1;0;aniID setTimeout("Animate(false,normguy)",1);statID setTimeout("stat(Stat[4])",1);barzies(0);bruised 0;poked false;alive false;
}
var 
oldstatsick '';
function 
stat(stats) {ick '';oldstats stats;
if (
sick == trueick '[sick] ';document.ctrform.ctrstatus.value ick oldstats;
}
var 
j;
function 
smite() {
if (
sick == falsenormguy '<(<¬>_<¬>)>';ID(true);statID setTimeout("stat(Stat[3])",10);aniID setTimeout("Animate(false,ctrsmit[Random(0,1)])",10);liveID setTimeout("livewill(num[0])",20);aniID setTimeout("Animate(false,normguy)",1300);statID setTimeout("stat(mood[1])",1300);
}
var 
full 0;
function 
phood(salubrious) {
if (
sick == falsenormguy '<(^_^)>';ID(true);full++;
if (
salubrious == truelivewill(num[1]);aniID setTimeout("Animate(false,eaty)",200);aniID setTimeout("Animate(false,eati)",700);aniID setTimeout("Animate(false,eaty)",1200);aniID setTimeout("Animate(false,eati)",1700);aniID setTimeout("Animate(false,eaty)",2200);aniID setTimeout("Animate(false,eati)",2700);aniID setTimeout("Animate(false,normguy)",3200);
if (
full == 3setTimeout("takeone()",6000);
if (
full >= 3full 0;
}
var 
sick falseickcount 0;
function 
infekt() {ickcount++;
if (
ickcount != 2sickID setTimeout("infekt()",30000);
if (
ickcount == 2befect();
}
function 
befect() {sick true;setTimeout("stat(Stat[5])",500);ickcount 0;besick();normguy '<(¡_¡)>';
}
function 
besick() {livewill(num[0]);Animate(false,normguy);
if (
sick == trueillID setTimeout("besick()",2000);
}
function 
dnfekt() {
if (
sick == falsestat(Stat[7]);
if (
sick == true) {
if (
poop == falseclearTimeout(sickID);normguy '<(^_^)>';eat(false,'¤');sick false;setTimeout("stat(Stat[6])",4000);ickcount 0;
if (
poop == trueinfekt();
   }
}
function 
scratchyscratchy() {normguy '<(^_^)>';ID(true);statID setTimeout("stat(Stat[8] +'(scratch scratch)')",710);aniID setTimeout("Animate(false,'¦ p')",200);aniID setTimeout("Animate(false,'¦ P¨')",800);aniID setTimeout("Animate(false,'¦ p ¨')",1400);aniID setTimeout("Animate(false,'¦ P¨¨')",2000);aniID setTimeout("Animate(false,'¦ p ¨¨')",2600);aniID setTimeout("Animate(false,'¦ P¨¨¨')",3400);aniID setTimeout("Animate(false,'¦ p ¨¨¨')",4200);aniID setTimeout("Animate(false,'¦ P ¨¨¨¨')",5000);aniID setTimeout("Animate(false,': P¨')",5600);aniID setTimeout("Animate(false,normguy)",6600);statID setTimeout("stat(mood[0])",6600);liveID setTimeout("livewill(num[1])",6600);
}
var 
bruised 0poked false;
function 
poke() {
if (
bruised >= 7) {normguy='o_-';aniID setTimeout("Animate(false,'(O_-)')",1);liveID setTimeout("livewill(num[0])",1);
if (
poked == falsestatID setTimeout("stat('You poked his eye out!!')",10);aniID setTimeout("Animate(false,normguy)",300);poked true;
}
if (
bruised 7) {bruised++;normguy '<(^_^)>'aniID setTimeout("Animate(false,' <(^o^)>')",1);liveID setTimeout("livewill(num[1])",1);statID setTimeout("stat('PikaPi...')",10);aniID setTimeout("Animate(false,normguy)",300);
   }
}
//  End --></script>

Copy the following code between the <BODY></BODY> tags of your html page.

<center>
<
form name="ctrform">
<
p>&nbsp;</p>
<
p><font size="4" face="Arial Black">.Pikachu Game.</font></p>
<
div align="center">
  <
center>
<
table BORDER="4" CELLSPACING="5" CELLPADDING="5" bgcolor="#000000" height="285" bordercolor="#FF0000">
<
tr><td height="267" bgcolor="#000000">
<
table>
<
tr>
<
th></th>
<
th></th>
</
tr>
<
font color="blue">
<
tr>
<
td><div align="center"><p><font face="BrushScript BT"><input type="text" size="20" name="will"></font>
  </
div>
</
td>
<
td align="center"><font face="BrushScript BT"><input type="text" size="25" name="ctrstatus"></font></td>
</
tr>
</
font>
<
tr align="center">
<
th><font color="#FF0000" face="BrushScript BT">Health</font></th>
<
th><font color="#FF0000" face="BrushScript BT">Status</font></th>
</
tr>
<
font color="blue">
</
table>
<
div align="center"><center>
<
table height="184" width="291">
<
tr>
<
td height="32" width="283" valign="middle" align="center" style="font-family: Century Gothic" bordercolor="#FF0000">
  <
p align="center"><input type="reset" value="Smack" onClick="if (alive == true) smite()"></p>
</
td></tr><tr>
<
td height="32" width="283" valign="middle" align="center" style="font-family: Century Gothic" bordercolor="#FF0000">
  <
p align="center"><input type="button" value="Clean Pokéball" onClick="if (alive == true) cleancage()"></p>
</
td></tr><tr>
<
td height="32" width="283" valign="middle" align="center" style="font-family: Century Gothic" bordercolor="#FF0000">
  <
p align="center"><input type="button" value="Give Medicine" onClick="if (alive == true) dnfekt()"></p>
</
td>
</
tr>
</
center>
  </
center>
</
center>

<
tr>
<
td height="32" width="283" valign="middle" align="center" style="font-family: Century Gothic" bordercolor="#FF0000">
  <
p align="center"><input type="button" value="Give Food"onClick="if (alive == true) pheed(document.ctrform.phood.selectedIndex)">
<
select name="phood" size="1" multiple>
<
option>Rare Candy</option>
<
option>Red Berry</option>
<
option>Berry</option>
</
select></p>
</
td>
</
tr>

<
center>
  <
center>
<
center>
<
tr>
<
td height="33" width="283" valign="middle" align="center" style="font-family: Century Gothic" bordercolor="#FF0000">
  <
p align="center"><font color="blue"><input type="button" value="Poke Pikachu" onClick="if (alive == true) poke()"></font></p>
</
td>
</
tr>
<
tr>
<
td height="50" background="Untitled2.bmp" width="283" valign="middle" align="center" bordercolor="#FF0000">
  <
p align="center">
<
font color="blue">
<
input type="text" name="ctr" size="30" onFocus="if (alive == true) tLiphe()"><br><input type="button" value="Catch a Pikachu"onClick="if (alive == false) gLiphe()">
    </
font>
  </
p>
</
td>
</
tr>
</
table>
</
center>
</
div>
    </
font>
</
td>
</
tr>
</
table>
</
div>
</
form>blue 
Animate(false,eaty) p

No comments:

Post a Comment